بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سقوط یک اسطوره ....

«خطای شما همین است. اینکه فیلم و روایت را در ساحتِ واقعیتِ موجود تماشا می کنید. داستان اما در ساحتِ واقعیت، روایت نشده است».
 شما اما آقای دایی، در ساحتِ واقعیت، پیشِ چشمِ ما، از همه طلبکار. ویرانگر. خودویرانگر.
 آقای دایی، تشبیه پایه‌های تحلیل و نقد را تضعیف می‌کند. نقد اگر روش و ادبیات‌اش را درست انتخاب کرده باشد؛ اینقدر نیازمندِ تشبیه و مثال نمی‌شود. برای نقدِ رفتار شما اما بی‌تشبیه چیزی کم داریم. ایران است: درِ تشبیه باز. و هر موقعیتی برادرِ تنی دارد. برادر خودش می‌آید روی کاغذ. مثلِ برادرِ ارزشیِ شما آقای بابک زنجانی که به رغمِ این همه کار و مشغله که دارد، روی صفحه‌ی فیس‌بوک‌اش از شما دفاع کرده است. گفته همه‌ی راه‌آهنِ سورینت فدای سرِ شما. ما چه چیزی داریم فدای سرِ شما کنیم؟
 آقای دایی از همه طلبکار؟ داورِ چهارم شاید خودش را از نگاهِ شما و تنومندیِ‌تان مقابل چشم‌هاش خیس کرده باشد. امیر قلعه‌نویی اگر «علی» نامی را صدا می‌کند که خدمتِ فلان خبرنگار برسد؛ می‌گفتیم امیر قلعه‌نویی است. که در ادبیاتِ شفاهیِ ما، کلُ یوم را جانشینِ کلهم کرد. کدام آدمی روی کره‌ی زمین امروز فسادِ دستیارانش(کسی هنوز در رسانه‌های ایران پیدا نشده بگوید فسادِ علی دایی) و پول خرج کردن‌شان برای داوران رسانه‌یی میشود و در بازیِ اول پس از این ماجراها، اینقدر کنارِ زمین بالا و پایین میپرد که داور خطاهای 50-50 وسطِ زمین را برای تیم‌اش بگیرد؟ آقای دایی، ما اکنون بیش از همیشه امیدواریم تحریم‌های اقتصادیِ ایران به تدریج برداشته شود و بتوانیم نفس بکشیم. ریال بیاید بالا.
 پایه‌های تشبیه لغزان است؛ شخصیتِ آدمیزاد مثلِ قیمتِ ریال نمی‌تواند به ارزشِ قبلی‌اش برگردد. برای مهارِ قدرتِ شماها؛ شما و برادرِ ارزشی‌تان و برخی همکارانِ‌تان چه باید کرد؟ نمی دانیم.


 نویسنده: فرزاد حبیب اللهی طاهری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:اسطوره ها,علی دایی,فساد و تبانی در فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com